فروش عمده سیم ‌‌کابل

تمامی محصولات

اطلاع از قیمت لحظه ای و بهره‌مندی از تخفیف ویژه

عمده فروش سیم و کابل در تهران

سیم و کابل‌ یکی از مهم‌ترین لوازمی هستند که جهت هدایت جریان الکتریکی، یک عضو همیشگی در ساختارهای مختلف الکتریکی محسوب می‌شوند.

این دو محصول از گذشته تا الان با سطوح کیفی بسیار متفاوتی تولید شده‌اند. امروزه سیم و کابل‌های متنوعی در بازار وجود دارند که قیمت هر یک با مدل دیگر متفاوت است.

پس اگر قصد خرید عمده سیم و کابل را دارید و مرکز فروش عمده سیم برق مناسبی نمی‌شناسید همراه سات کابل باشید. سات کابل یکی از مراکز بزرگ پخش عمده سیم و کابل در ایران است و با تخفیفات ارزنده خود، مشتریان خود را غافلگیر می‌کند.

قیمت عمده کابل برق

وجود علامت استاندارد و برند معتبر موجود در فروشگاه سات کابل خیال شما را در زمان خرید عمده کابل برق از جهات مختلفی راحت می‌کند. دلیل اصلی شهرت و اعتبار سات کابل به خاطر ارائه محصولاتی مرغوب با قیمتی مقرون به صرفه است.

اما قیمت عمده سیم و کابل در فروشگاه ما تحت تاثیر چه فاکتورهایی است؟ مهمترین موردی که قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهد حجم خرید مشتری است. اما به صورت کلی قیمت عمده کابل برق و قیمت عمده سیم برق تحت تاثیر قدرت انتقال، نوع هادی، نوع عایق، برند، نوع کاربرد و دیگر فاکتورها تعیین می‌شود.

هر یک از انواع سیم‌های موجود در سات کابل دارای مشخصات خاص خود هستند که حتماً باید در زمان خرید عمده سیم برق، به پارامترهای مختلف کالای خریداری شده توجه کنید؛ یکی از مهم‌ترین این فاکتورها کیفیت سیم و کابل انتخابی است.

از طریق واتساپ با ما در تماس باشید

09013838349

satcable.ir

واتس اپ سات کابل

خرید عمده سیم و کابل

با توجه به اهمیت انرژی الکتریکی در صنایع مختلف، خرید عمده سیم برق برای کارفرمایان به خاطر مزایایی که دارد بسیار حائز اهمیت است. سیم به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در مصارف مختلف به کار می‌رود؛ دارای مدل‌های آلومینیومی، مسی، رشته‌ای، مفتولی و … است.

در زمان خرید عمده سیم و کابل نکاتی هستند که حتماً باید به آن توجه کنید. معمولاً در صورتی که در سیم از هادی مسی استفاده شده باشد، این سیم‌ها قدرت انتقال بیشتری نسبت به سیم‌هایی با همان اندازه ولی با متریال‌های متفاوت دارند؛ البته این مزیت باعث افزایش قیمت سیم‌های مسی هم شده است.

مورد دیگر عایق سیم و کابل است که معمولاً از جنس pvc استفاده می‌شود. چون که pvc هم انعطاف پذیری خوبی داشته و هم مقاومت زیادی در برابر شرایط مختلف از خود نشان داده است. شما هم قطعاً برای جلوگیری از نشتی جریان الکتریکی به یک عایق یا پوشش بسیار با کیفیت نیاز دارید.

فروش عمده کابل برق

سات کابل با سال‌ها تجربه در فروش عمده کابل برق به شما توصیه می‌کند که در خرید عمده حتماً حجم خرید را عاقلانه تعیین کنید؛ این کار باید متناسب با میزان بودجه و بررسی مقدار سودی که شما از خرید این محصول در این موقعیت و به صورت عمده به دست می‌آورید مشخص شود.

همچنین در صورتی که می‌خواهید برای یک قسمت حساس در کارخانه خرید کنید، حتماً باید خرید عمده کابل برق را متناسب با شرایط محیط آن حوزه انجام دهید. اما اگر از فروشندگان بازاری هستید؛ خرید عمده سیم وکابل برق باید در چندین مدل و از چند برند معتبر انجام شود؛

چون که مشتریان شما اقشار مختلفی هستند که برای مصارف متفاوت برای خرید سیم و کابل اقدام می‌کنند.

حرف آخر

جهت تماس با سات کابل – عمده فروش سیم و کابل در تهران – با ما در ارتباط باشید. تماس بگیرید و ضمن مشاوره در خصوص خرید سیم و کابل عمده و تک، از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند گردید.

کابل‌ها از جمله لوازم مهمی هستند که عضو اصلی صنعت انتقال جریان الکتریکی محسوب می‌شوند. با اینکه کابل‌ها تنوع زیادی دارند اما شما نمی‌توانید از هر نوع کابلی در هر حوزه‌ای استفاده کنید.

برای جلوگیری از مشکلات و خسارات ناشی از انتخاب کابل اشتباه؛ کارشناسان سات کابل آماده ارائه مشاوره برای انتخاب کابل متناسب برای صنعت مورد نظر شما هستند. پس اگر قصد خرید عمده کابل برق با کیفیت و درجه یک را دارید؛ فروشگاه سات کابل به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده است.

اطلاع از قیمت لحظه ای و بهره‌مندی از تخفیف ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

قیمت لحظه ای